niedziela, 8 stycznia 2012

Lata '60 z Zosią - sesja (część I)

To już blisko miesiąc od kiedy robiłam zdjęcia Zosi. No ale były święta i kolejne sesje i czasu zabrakło. W każdym razie stylizacja na lata '60, balony, fale na włosach i kolory, pamiętacie? :) Sesja wyszła na tyle dobrze (oczywiście moim skromnym zdaniem), że podzielona zostanie na dwie części gdyż uznałam, że każda z dwóch wykonanych przeze mnie stylizacji zasłużyła na swoje oddzielne miejsce. I tak, dzisiaj zamieszczam bardziej kolorową wersję lat '60. Mam nadzieję, że się spodoba!  








P.S. Widzicie jak balon ucieka?! ;)









2 komentarze:

  1. czy mi się wydaje, że kolory były poprawiane? nieładnie to wygląda. i nieostre zdjęcia do tego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz!
      Tak, kolory są intensywniejsze na większości zdjęć :)
      Zdjęcia są jednak raczej ostre tyle, że bardzo zmniejszyłam ich rozmiar stąd też może być takie wrażenie.

      Usuń