czwartek, 1 listopada 2012

Jak to się wszystko zaczęło z Eliza Kuziemska Photography

Dawno dawno temu za górami za lasami... no dobra nie tak dawno bo rok temu i nie za górami a w parku, konkretniej w warszawskich Łazienkach. A co? Moja pierwsza sesja. A kiedy? Dokładnie rok temu! 


Szczerze nie pamiętam dlaczego robiłam zdjęcia 1 listopada we Wszystkich Świętych ale wtedy właśnie zaczęła się moja przygoda z fotografią. Zdjęcia z moich początkowych kilku sesji, robionych jeszcze cyfrówką znajdziecie w pierwszym poście na tym blogu. Dla ułatwienia też tutaj: Bawię się w fotografa

Za bycie moją pierwszą modelką chciałam podziękować Agacie, którą mam nadzieję już bardzo dobrze kojarzycie, gdyż robiłam jej zdjęcia trzykrotnie. Dwie z trzech sesji są już na blogu - ta sprzed roku oraz kolejna, którą możecie obejrzeć pod tym linkiem: Na słodko z Agą - sesja .


Na kolejny rok mam mnóstwo ciekawych pomysłów i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła je zrealizować. Obiecuję, że nie będziecie się nudzić oraz dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga. Zapraszam na sesję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz