sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt! Happy Easter to You!

Pogoda za oknem może nie do końca przekonuje, że to już czas świąt wielkanocnych oraz śmingusa dyngusa (wyobrażacie to sobie?!) ale ponieważ jest to okazja nie do przełożenia to oczywiście chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia - tradycyjnych, spokojnych, rodzinnych, pogodnych (w duchu i naturze), słonecznych, radosnych i przede wszystkim dających chwilę wytchnienia świąt :)

Dodatkowo, specjalnie dla Was zrobiłam dzisiaj mini sesję z udziałem mojego kurczęcia ze święconki! Muszę przyznać, że byłam zaskoczona, że nawet on potrafi robić miny do aparatu :) Z resztą zobaczcie sami! Efekty naszej współpracy poniżej.

Enjoy!





3 komentarze:

  1. Kiedy jakieś kolejne zdjęcia? Proponuje żebyś wrzuciła jakieś swoje, żeby można było i Tobą nacieszyć oczy:) Dasz się namówić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jest w prawym górnym rogu i jako, że robię zdjęcia to raczej występuję po drugiej stronie obiektywu. Co do kolejnych zdjęć to niedługo. Niestety padł mój dysk a wraz z nim utraciłam wszystkie zdjęcia... serwis odzyskał część ale sporo przepadło bezpowrotnie. Niemniej zapraszam na fanpage'a na facebooku - tam staram się częściej coś zamieszczać :)

      Usuń
    2. Ale mi chodzi o Twoje zdjęcia z sesji na których to Tobie je robiono:)

      Usuń